Fjällräven Kånken – klassisk allrounder

KLASSISK. UDØDELIG. KÅNKEN.

Sekken som vandret fra skolegården til universitetene, innom bygatene, ut i skogen og opp i fjellet

 

Fjällrävens mest solgte sekk gjennom tidene er mer populær enn noensinne. Kånken ble lansert som sekk med de beste intensjoner om å få skolebarn til å bære riktig i 1978 – og siden den gang har den vært svært populær både hos studenter og turfolk over hele verden. 

En allsidig, smart og slitesterk sekk som har også har gleden av å være moteikon. Den er litt som Bobla, ikke spesielt designpen i forhold til mye annet – men den har sin egen stil som har appellert til folk i alle aldre. Sikkert også fordi Fjallräven er en meget sterk merkevare worldvide som står for noe bra som mange identifiserer seg med. Her på berget kryr det av Kånken, spesielt i byene blandt studenter og andre som skal frakte med seg dagens jobbverktøy, matpakke, termos, blader og hva det nå måtte være. For den har faktisk plass til mye selv om den bare er på 16 liter.

SQOOP outdoor Norway - sqoop-no-nyhetsbrev

Følg med på det du er mest interessert i

Nå blir temaene friluft (utstyr, klær, mat), ultralettJeger og hund og Aarn fylt opp med flere rapporter, tester og produktnyheter. Vil du ha nyhetsbrev på epost kan du registrere deg på skjemaet nedenfor og krysse av for det du er interessert i.